Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση του θανάτου 65χρονης, η οποία έφυγε ξαφνικά από τη ζωή λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό της στο εμβολιαστικό κέντρο του Ιλίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά τον εμβολιασμό της με την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca και τον απαραίτητο χρόνο αναμονής, η 65χρονη έφυγε να πάει στο σπίτι της όταν ξαφνικά ένιωσε αδιαθεσία.

Η άτυχη γυναίκα σταμάτησε σε παρακείμενο άλσος και λίγα λεπτά μετά έχασε τις αισθήσεις της. Παρότι μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Ιλίου όπου έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες, δυστυχώς ήταν ήδη αργά.

Από την πρώτη στιγμή ειδοποιήθηκε η επιτροπή φαρμακοεπαγρύπνησης του ΕΟΦ, καθώς και το Υπουργείο Υγείας.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας και κατόπιν της ενημέρωσης που είχε από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, δε φαίνεται να προκύπτει συσχετισμός μεταξύ του εμβολιασμού και του θανάτου της 65χρονης.

Φως στα αίτια του θανάτου της αναμένεται να δώσει η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Πηγή: e-peiraias.gr